آموزش ضبط و دانلود کلاس‌های آنلاین

 

اطلاعات کلی آموزش :

مدت زمان آموزش: 5 دقیقه و 08 ثانیه
سطح آموزش : آسان

»  لینک کوتاه آموزش :

» برای مشاهده این آموزش از یوتیوب اینجا کلیک نمایید.

» برای مشاهده این آموزش از آپارات اینجا کلیک نمایید.

 

اگر از سرویس بیگ بلو باتن افرادیتا استفاده می کنید به آسانی می توانید وبینارهای خود را ضبط کرده و آنها را به صورت آنلاین مشاهده کنید. علاوه بر آن شما می توانید با ایجاد لینک دانلود ویدیو را با فرمت mp4 دانلود کنید. در ادامه مراحل ضبط وبینار را توضیح داده و نحوه دانلود ویدیو ها را به طور کامل بررسی می کنیم.

 

ضبط کلاس

 

پس از آغاز یک کلاس برای ضبط جلسه کافی است مطابق تصویر گزینه “شروع ضبط” را انتخاب کنید.در ادامه “بله” را بزنید تا تایمر در بالای صفحه شروع به کار کند. این تایمر نشان می دهد که چه مدت از شروع ضبط جلسه گذشته است. در پایان کلاس هم برای متوقف کردن ضبط کافی است مجددا روی همین دکمه کلیک کنید.

 

 

مشاهده وبینار های ضبط شده

 

پس از اتمام جلسه در صفحه اصلی گرین‌لایت می توانید کلاس مورد نظرتان را انتخاب کرده و در “بخش موارد ضبط شده اتاق” لیست تمامی جلسات ضبط شده را به همراه تاریخ آن ها مشاهده کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که به محض پایان کلاس ویدیو وبینار شما در لیست نمایش داده نخواهد شد. با توجه به زمان کلاس و حجم ویدیو ضبط شده مدتی طول می کشد تا تمامی اطلاعات گردآوری شوند و در دسترس قرار بگیرند. این زمان با توجه به تایم کلاس شما بین چند دقیقه تا چند ساعت متغییر می باشد.
پس از اضافه شدن ویدیو با کلیک بر روی گزینه “ارائه” می توانید به صورت آنلاین وبینار را تماشا کنید.
اگر حالت نمایش را بر روی وضعیت “عمومی” قرار دهید تمامی افرادی که به لینک کلاس مراجعه کنند می توانند به صورت آنلاین وبینار ضبط شده را مشاهده کنند. اگر می خواهید فقط خودتان به ویدیو ها دسترسی داشته باشید کافی است حالت نمایش را بر روی “لیست نشده” تنظیم کنید.

 

 

دانلود ویدیو

 

همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم در سرویس بیگ بلو باتن افرادیتا شما می توانید فایل وبینار های ضبط شده را با فرمت mp4 دانلود کنید. فرمت کلی لینک دانلود ویدیوها مطابق با الگوی زیر می باشد. شما باید در این الگو نام دامنه ای که کلاس های خود را روی آن برگزار می کنید جایگزین yourdomain.com کرده و آی دی ویدیو موردنظرتان را نیز  به جای meetingId در لینک قرار دهید.

 

https://yourdomain.com//download/presentation/meetingId/meetingId.mp4

 

 

برای این کار کافی است ویدیو دلخواه خود را برای تماشای آنلاین باز کردن مطابق تصویر دامنه و meetingId را از لینک بالای صفحه کپی کنید و در الگو قرار دهید.

 

 

برای مثال لینک دانلود ویدیو وبینار موجود در تصویر به شکل زیر خواهد بود:

 

https://irbb1.afradata.eu//download/presentation/27d2c13fa45d7f0163db6a98b8602c80bb713fbe-1621511235867/27d2c13fa45d7f0163db6a98b8602c80bb713fbe-1621511235867.mp4

 

با وارد کردن لینک در نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM به آسانی می توانید فایل را دریافت نمایید.

 

 

3 نظرات
  1. Dana می گوید

    سلام و خسته نباشيد
    من لينك بالا رو براى دانلود كلاسم استفاده كردم، اما ارور٤٠٤ داد و صفحه ى كلاس براى دانلود بالا نيومد
    ميشه راهنمايى كنين؟؟

    1. نگار لرستانی می گوید

      با سلام
      قابلیت دانلود وبینار به صورت فایل mp4 در سرویس های کلاس انلاین افرادیتا فعال و پیاده سازی شده. لطفا از طریق پشتیبانی سرویس خود از فعال بودن این قابلیت اطمینان حاصل کرده و نحوه دانلود ویدیو ها را پیگیری نمایید.
      موفق باشید?

      1. Dana می گوید

        آهان من فكر كردم براى همه كلاسهاى آنلاين قابل استفاده ست,ممنونم از جوابگوييتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.