رفع خطای 500 در وردپرس

 

سلام می خواهم با شما راجع به خطاهای مهم وردپرس که خیلی با آن مواجه می شوید صحبت کنیم ، در واقع رفع خطای 500

در وردپرس خطای ۵۰۰ زیاد دیده می شود و یا خطای ۵۰۳ یا خطای ۴۰۳ وردپرس خیلی مشاهده می شود که همه به دنبال رفع حطای 500 هستند .
 با خطای ۴۰۴  آشنا هستید و در خیلی از مواقع  می توانید خطا 404 را حل نمایید.
 اما خطای ۵۰۰ یکی از خطاهای رایج در وردپرس هست که بیشتر در زمانی دیده میشه که اختلال در سطح کد وجود دارد و یا به موردی برای اجرا کد نیاز دارد که در سرور نصب نیست.
 این خطا  بیشتر در زمانی که یک قالب و یا یک پلاگین جدید نصب میکنیم یا اینکه قالب و افزونه ها را  آپدیت می کنیم !
ممکن است با خطای ۵۰۰ مواجه بشویم که همانطور که عنوان شد می تواند  اختلال در کد یا پیش نیاز های اجرای کد باشد. به هر حال سایت وردپرسی ما قطع یا به اصطلاح down می شود.

 حالا چه باید کرد برای رفع خطای 503 وردپرس

 1- راه حل اول میتوانید متخصص وردپرس شده و مشکل را حل کنید!!!
 2- می توانید به یک متخصص وردپرس مشکل را بسپارید و پول زیادی رو هزینه کنید تا حل کند.
3-  از هاست تخصصی وردپرس افرا دیتا استفاده کنید چون در بخشی از هاست امکان  لاگ یک پارچه وجود دارد که با کمک این لاگ در کمترین زمان خطا را مشاهده و علت عدم اجرای آن را به راحتی مشاهده و در بسیاری از موارد خطاها را بدون هزینه و در سریعترین زمان ممکن حل کنید.
 همچنین ابزار wordpress toolkit یکی از امکانات هاست تخصصی وردپرس افرا دیتا می باشد که وقتی شما به پیشخوان وردپرس دسترسی ندارید امکانات خوب و زیادی برای مدیریت افزونه و قالب به شما ارائه می ده که سریعتر مشکل حل کنید.
خطای بعدی که ممکن است زیاد مشاهده کنیم خطای ۵۰۳ وردپرس می باشد !
این خطا بیشتر زمانی زخ می دهد که منابع پردازشی  هاست ما برای اجرای کامل درخواست های وردپرس کافی نباشد و یا محدودیتی از سوی میزبان در رابطه با استفاده از منابع پردازشی برای هاست ما اعمال شده باشد.
 حالت دوم می تواند ناشی از یک اشکال در کدهای وردپرس سایت ما بوده که یک سایت ساده ما را نیازمند منابع پردازشی بالا نموده و ما را دچار دردسر می کند.
اگر سایت شما از لحاظ برنامه نویسی مشکلی نداشته باشد و پنل با کیفیتی را با قیمت متعارف ار وبسرویس خودتون تهیه کرده اید و بازهم این مشکل رو دارید و خطای 503 دریافت می کنید .
برای رفع خطای 503 Service Unavailable باید بدانید
که وب هاستینگ شما کیفیت پایینی دارد و یا با ارائه کیفیت پایین خدمات در پنل های میان قیمت خود ، مشتری را تشویق به خرید پنل های گران قیمت می کنند .

و یا هاستینگ شما علم کافی برای هاست وردپرسی را ندارد …

خوب الان حتما متوجه شدید برای رفع خطای 500 و ورفه خطای 503 وردپرس باید چکا رکنم .

در ادامه توضیحات بیشتری برای رفع خطا های وردپرس می دهیم .

راه حل رفع خطا ها 500 ورپرس چیست ؟

اگر اشکال از کدهای ما بوده باشد هاست تخصصی وردپرس افرادیتا اینجا به کمک ما آمده و با سیستم لاگ یکپارچه می توانید اشکالات را برای رغع حطای 500 بررسی و برطرف نماییم.
اما اگر واقعا مصرف هاست ما نیاز به منابع پردازشی بالا دارد  افرا دیتا با ارائه چند نوع هاست بهینه برای وردپرس این مشکل را به راحتی حل می نماید و ما می توانیم به مرور بنا بر نیاز سرویس خود را ارتقا دهیم و سرعت خوبی را همواره تجربه کنیم و خطای آزار دهنده  ۵۰۳ مشتریان سایت ما را فراری ندهد.
 خطای ۴۰۳  !
اگر حق دسترسی (permission) فایل های وردپرس  درست نباشد  با این خطا روبرو می شویم و یا ممکن است علت آن رول های امنیتی هاست مانند وب اپلیکیشن فایروال mod_decurity یا اختلال افزونه های امنیتی یا تنظیمات htaccess باشد.
اگر این خطا از سوی وب اپلیکشن فایروال و رول های امنیتی در هاست باشید از قسمت لاگ یکپارچه هاست وردپرس افرا دیتا مشخص می گردد که پشتیبانی می تواند این رخداد را حل نماید.
اما  اگر خطا در سطح وردپرس باشد ابزار مخصوص وردپرس که بر روی هاست وردپرس افرا دیتا ارائه می شود تنها با چند کلیک به راحتی دسترسی با با توجه به معیار های امنیتی بهینه و تعمیر نمایید.
به همین راحتی مثل یک متخصص این موضوع را حل کنید چون این نوع مشکلات در بین سایر کاربران وردپرس به تکرار دیده شده
لذا با ساده سازی و تعبیه ابزارهای کمکی در هاست وردپرس افرا دیتا می توانید  در سریعترین زمان ممکن این مشکلات را حل کنید.
اگر مشکلات پیچیده تر بود می توانید از متخصصان وردپرس افرا دیتا برای حل موضوع کمک بگیرید.
برا یخرید هاست وردپرس با تیم پشتیبانی وردپرس ما در تماس باشید .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.